• Naslovnica
  • Facebook
  • Kontakt
  • Marketing
  • Volite ‘lajkati’ akcije za bolesnu i siromašnu djecu? Zbog ovog možda prestanete

    U moru transparenata na prosvjedima ispred Parlamenta Bosne i Hercegovine izdvojio se jedan na dušu Facebook prosvjednicima koji je jasno i transparentno poručio: ‘Je*o vas like, dođite na prosvjed!’. UNICEF se odlučio na drugačiju varijantu iskazivanja iste te poruke.

    Objavljeno: 11.06.2013., 6.54h

    Švedska podružnica UNICEF-a ponovno poziva ljude na razum. Napravila je seriju filmića s porukom da od klikanja “likea” na društvenim mrežama konkretna djeca koja su ugrožena ratom, nasiljem, bolestima, glađu i nizom drugih nedaća nemaju nikakve konkretne pomoći.

    “Ime mi je Rahim. Imam deset godina i živim ovdje sa svojim bratom. Ponekad se brinem da ću se razboljeti, kao što se moja mama razboljela. Tko bi se tada brinuo za mog brata? Ali mislim da će sve biti u redu. Danas UNICEF Švedska ima 177 tisuća lajkova na Facebooku. Možda će ih do ljeta biti 200 tisuća. Onda bismo trebali biti dobro”, jedna je od poruka u promotivnoj akciji UNICEF-a, koja nastoji prodrijeti do zdravog razuma.

    Jeste li se kad usudili platiti račun u trgovini ili restoranu “lajkanjem”? Je li ikome palo na pamet da vas uzme za ozbiljno kad ste umjesto novca ponudili “sviđa mi se”?

    Zašto onda neki ljude misle da doista pomažu onima koji su u nevolji sa svojim klikanjem? Ili je samo moderno biti suosjećajan, ukoliko to vide vaši Facebook prijatelji?
    “Likeovi ne spašavaju život. Novac ga spašava”, stoji u završnoj poruci kojom se građane pokušava animirati da doniraju novac za cjepiva protiv dječje paralize.

    Izvor: danas.net.hr

    Ključne riječi
    ,
    Slušajte nas: Windows Media PlayerWinamp