• Naslovnica
  • Facebook
  • Kontakt
  • Marketing
  • Što je najbolje pojesti za doručak

    Svi znamo koliko je važan doručak, a ako ga preskočite, u opasnosti ste da se prejedete tijekom dana. Doručak mora zadovoljavati potrebe organizma za ugljikohidratima, vlaknima i proteinima, a na svu sreću mogućnosti za raznolik doručak su brojne

    Objavljeno: 16.01.2015., 12.12h

    Zobena kaša, žitarice s mlijekom ili jogurtom, nemasni grčki jogurt ili grejp samo su neke od zdravih opcija koje će vas na najbolji mogući način pripremiti za dan koji je pred vama.

    Zobena kaša je doručak koji će se svidjeti svim generacijama. Izbjegavajte varijante s puno šećera – radije je zasladite s malo meda ili sušenog voća i orašastih plodova.

    Jednostavna, hranjiva i ukusna opcija su naravno i banane! Prepune su zdravih sastojaka poput ugljikohidrata koji će vas zasititi, ali vam dati i potrebnu energiju. Ako niste ljubitelj banane, možete je nasjeckati i dodati u žitarice ili zobenu kašu – to je brz i ukusan obrok.

    Brzo i ukusno rješenje za doručak onih koji tvrde da nemaju vremena je i grčki jogurt koji je prepun kalcija i proteina. Grčki jogurt je sjajan za započeti dan, a možete ga pojesti i putem do posla. Samo se odlučite uvijek za nemasnu varijantu.

    Dan možete započeti i grejpom, no oprez! On sadrži spoj furanocoumarin koji u kombinaciji s lijekovima za snižavanje tlaka, antidepresivima i lijekovima za rak, statinima i antibioticima može biti čak i smrtonosan.

    Nećete pogriješiti ni ako dan započnete bobičastim voćem, kivijem ili čašom svježe iscijeđenog soka od naranče i na taj si način osigurajte dnevnu dozu vitamina, posebno vitamina C koji je ključan za jačanje imuniteta.

    Jedna od vrlo zdravih varijanti za doručak su i pšenične klice. Možda ne znate da samo dvije žlice pšeničnih klica daju 15 posto preporučenog dnevnog unosa vitamina E i 10 posto dnevnih potreba za folatima. Obično ljudi ne unose dovoljno vitamina E u organizam pa je ovo odličan način da ga ovako povećate.

    Pšenične klice dodajte u žitarice ili ih umiješajte u jogurt ili smoothie. Na sličan način možete konzumirati i sjemenke lana koje su, kažu stručnjaci, pravi rudnik masnih kiselina omega-3. Također su bogate i vlaknima te antioksidansom koji, kako su pokazala neka istraživanja, štiti od raka dojke.

    Jaja doživljavaju velik povratak na jelovnike! Prihvaćena su kao zdrav izvor proteina i hranjivih tvari poput vitamina D, a ako dan ne možete započeti bez peciva ili kruha, uvijek birajte proizvode od cjelovitih žitarica, poručuju stručnjaci.

    Izvor: tportal.hr

    Ključne riječi
    ,
    Slušajte nas: Windows Media PlayerWinamp