• Naslovnica
  • Facebook
  • Kontakt
  • Marketing
  • 5 namirnica bogatih kalcijem koje treba konzumirati svaki dan!

    Jogurt je puno veći izvor kalcija od mlijeka, a za pravilnu nadoknadu ovog vrijednog minerala redovite uzimajte i tvrde sireve, sušeno voće, sojino brašno i ribu

    Objavljeno: 02.11.2016., 12.22h
    sb10068684ad-001.jpg

    Riba – Od sve vrste morske ribe koja je bogata kalcijem, najbolji izbor su srdele, koje možemo jesti i sa kostima.

    Jogurt – Čaša nemasnog jogurta sadrži oko 450 miligrama kalcija, što zadovoljava čak 42% dnevne potrebe za kalcijem, dok čaša nemasnog mlijeka sadrži tek oko 300 miligrama kalcija.

    Tvrdi sirevi – Odličan su izvor kalcija, ali i velik izvor masnoća, zato ih treba konzumirati umjereno.

    Sojino brašno – Kao i tofu, sojino brašno odličan je izvor kalcija. Porcija tvdog tofua sadrži oko 250 miligrama kalcija, pa je preporučljivo meso povremeno zamijeniti tom namirnicom.

    Sušeno voće – Najbolji izbor su smokve i datulje. Od sjemenki, najbolji izbor su sezamove, dok je za obnovu kalcija u tijelu preporučljivo konzumirati orašaste plodove.

    Ključne riječi
    Slušajte nas: Windows Media PlayerWinamp