• Naslovnica
  • Facebook
  • Kontakt
  • Marketing
  • Hrana za borbu protiv stresa

    Kako se hranite ima velike veze s količinama stresa koje morate podnijeti, stoga evo pet namirnica koje će vam pomoći da ga se riješite

    Objavljeno: 20.10.2013., 20.16h
    Foto_net

    Tko danas nije pod stresom? Vjerojatno je broj takvih ljudi mali, pa se nadamo da će ovi savjeti pomoći većini naših čitatelja da prebrode stres i izbjegnu negativne posljedice ovog tihog ubojice po zdravlje.

    Dobar dio stresa možemo riješiti i prehranom, jer postoje namirnice čiji će nam sastojci pomoći u borbi. Krenimo s mesom, pa na prvo mjesto možemo postaviti puretinu, koja sadrži triptofan, aminokiselinu koja u našem mozgu pomaže u lučenju serotonina, hormona sreće, što će nam definitivno smanjiti stres.

    Dobra je i govedina sa svojim udjelima cinka i B vitamina, no treba odmah naglasiti da se biraju manje masni komadi zbog sadržaja zasićenih, nezdravih masti. Možete je pripremiti kao juhu, a i narezati na tanke komade, lagano ispeći i servirati uz salatu pa pustiti da njeni sastojci odrade svoj posao.

    Od povrća preporučujemo slatki krumpir koji će vam dati ugljihodrata u dovoljnim količinama, no vlakna će vas zadržati sitim puno dulje od, primjerice, pomfrita ili pekarskih proizvoda. Najvažnije je to što nam neće naglo srušiti razine šećera u krvi kao ostala hrana bogata ugljikohidratima.

    Što se tiče voća, tu je poznata superhrana – slasne borovnice. One su prirodni antioksidans, uz pravo bogatstvo vitamina C, a uz sadržaj vlakana i sposobnost reguliranja razina šećera u krvi, pravi su lijek za stres.

    Izvor: http://metro-portal.hr

    Ključne riječi
    ,
    Slušajte nas: Windows Media PlayerWinamp